luni, 9 februarie 2015

Review - Demachiant pentru machiaj persistent AVON

     M-am gandit ca incepand cu aceasta postare, de cate ori voi termina un produs sa ii fac si un review, deoarece impresiile despre el vor fi mai proaspete decat in cazul in care il voi lasa mai mult timp in punguta cu produse terminate. Astazi va voi vorbi despre demachiantul bifazic pentru machiaj persistent de la AVON.
Pret intreg: 19 lei
Pret in Campania 2 AVON: 7,99 lei

CE SPUN CEI DE LA AVON: 

     Cum funcționează: îndepărtează machiajul rezistent la apă dintr-o singură mișcare, delicat și eficient. Nu irită ochii și nu lasă urme pe piele. 
     Mod de folosire: agitați sticluța, aplicați produsul pe un tampon de vată și curățați tenul de impurități.
     50ml/valabil 12 luni de la deschidere 


CE SPUN EU: 

     Intr-adevar sterge chiar si cel mai rezistent machiaj fara nicio problema datorita formulei bifazice. Deoarece am niste ochi extrem de sensibili(si cand spun extrem, vorbesc de faptul ca nu accepta chiar orice produs, fie el de machiaj, curatare sau hidratare) am fost putin reticenta inainte de a incerca acest produs si am fost foarte surprinsa sa observ ca nu mi-a produs nici usturime, nici lacrimare si nici iritatie. Necesita o cantitate foarte mica aplicata pe o discheta demachianta si dupa indepartarea machiajului trebuie folosit neaparat un produs degresant deoarece lasa uleioasa zona unde a fost aplicat datorita uleiului din compozitie. Singura problema a acestui produs este cantitatea mica raportata la pret, insa are totusi si un avantaj: fiind intr-un recipient asa mic de 50ml este perfect de luat in calatorii. 
     Eu va recomand sa il incercati, mai ales acele dintre voi care aveti ochii sensibili sau care purtati in special produse de machiaj rezistente la transfer.

     Cam atat pentru astazi, dar pana la urmatoarea postare va las cu noul catalog al campaniei 3 de la AVON: http://www.catalog-az.ro/catalog/avon-campania-3-2015/




Un comentariu: