marți, 1 iulie 2014

Produse terminate (1) - iunie 2014



        M-am gandit ca prima mea postare sa fie despre produsele pe care am reusit sa le termin si pe care am reusit sa le salvez din a le arunca si sa va spun parerea mea despre ele. Sunt produse pe care le-am terminat pe parcursul mai multor luni sau pe care nu le-am folosit de foarte mult timp si am considerat ca ar fi timpul sa le arunc.


     Am reusit sa termin  5 pachete de servetele demachiante. Desi sunt fidela servetelelor de la Bioten, am zis sa incerc si alte tipuri, poate se vor potrivi mai bine tenului meu. Deci...sa le iau pe rand:
1. BIOTEN - Servetele demachiate cu miere si cimbrisor(8 lei): sunt preferatele mele, sunt potrivite pentru persoanele cu ten normal/mixt si pe langa faptul ca elimina machiajul extrem de bine, sunt si foarte hidratante si au un parfum extrem de placut. In pachet sunt 20 de bucati si sunt perfecte pentru acele zile in care iti este lene sa urmezi ritualul corect de demachiere si vrei sa folosesti doar un servetel care totusi sa ia mare parte din machiaj.Le-am recumparat si cred ca vor ramane mult timp servetelele mele demachiante preferate 2.ELMIPLANT - Servetele demachiante Skin Moisture cu gutuie si vitamina E(10 lei): la fel ca si cele de la Bioten, acestea se potrivesc foarte bine unui ten normal/mixt. Pot spune ca mi-au placut la fel de mult ca cele de la Bioten, singur lucru care nu m-a atras e mirosul usor prea puternic. Sunt 25 in pachet, iar pretul este unul mai mult decat avantajos. 3. NIVEA - Servetele demachiante Pure & Natural cu ulei de argan bio si aloe vera(11 lei): ma asteptam sincer sa ma dea pe spate tinand cont ca sunt de la Nivea, insa spre deosebire de cele anterioare, acestea au fost mult mai uscate, iar machiajul nu era indepartat la fel de bine. Sunt bune, dar raportul calitate-pret nu este tocmai unul avantajos 4. BLANCHETTE B(3 lei): am vazut ca sunt folosite de destul de multe dintre voi si da, pretul este unul infim pentru 25 de bucati, insa la mine n-au vrut sa ia deloc machiajul ochilor si nu folosesc produse rezistente la apa. Nu mi-au placut si clar nu le voi recumpara! 5. MISAVAN(2 lei): astea le-am luat pentru ca aveam nevoie urgenta de unele si nu voiam sa cheltuiesc foarte mult si desi sunt mai ieftine ca cele de la Blanchet, isi fac treaba mai bine(sa nu se inteleaga ca sunt bune, nici pe departe, dar elimina mai mult machiaj).


1. Spumant AVON Violet 500ml (9,99 lei): este un produs pe care il folosesc de foarte multi ani si la care nu pot renunta, indiferent de parfum. Imi place ca face foarte multa spuma si are si un miros placut, nu extrem de puternic, dar care se simte atat cat e nevoie. 2. NIVEA Water Lily & Oil cu parfum de floare de nufar 250ml (9.99 lei): un sapun lichid EXTRAORDINAR, miroase placut, curata bine, dar mai ales hidrateaza foarte bine pielea. L-am folosit inclusiv ca sa imi spal tenul si n-am avut nicio problema, nici macar sa ma usture ochii. Il recomand! 3. GARNIER Fructis Goodbye damage(14 lei): un sampon bun, cu un miros senzational si care nu mi-a ingrasat deloc parul si l-a lasat foarte moale si hidratat. Am avut si balsamul, insa pe el nu l-am putut salva de la aruncat :( 4. Dischete NIVEA 100% bumbac(6,5 lei): dischetele mele preferate, sunt suficient de groase cat sa absoarba cantitatea necesara de demachiant pentru a luat tot machiajul de pe ochi si fata. Eu in general folosesc la o demachiere 3 dischete. 5. Sapun HARMONY cu Mango(1 leu - Auchan): mi-a placut acest sapun pentru ca in momentul in care te spalai cu el lasa pe maine senzatie ca si cum ai fi folosit un sapun bazat pe ulei, hidrata mainilie si lasa un miros fresh si placut. 6. AVON Care - Sapun Rich Moisture cu glierina si vitamina E (4 lei): este comparabil cu sapunurile ,de la Dove, foarte hidratant!


1. Deodorant DOVE Original: bun, dar mie nu imi place mirosul, mi se pare unul greoi. Imi place ca nu contine alcool si ca ofera o protectie de 48h.   2. ORIFLAME Christmas Surprise - Sweet Berrie: o crema de maini super, hidratanta, intra bine in piele, nu ramanea lipicioasa pe maini si mirosea extrem de frumos a fructe de padure. Din pacate a fost editie limitata de Craciun, altfel as fi recumparat aceasta crema. 3. Deodorant Obsesie Sweet - FARMEC: l-am luat dintr-o intamplare, a fost bun insa mirosea exact ca vechile spray-uri Impulse. 4. Lame de ras de la KAUFLAND: foarte bune, nu ai nicio sansa sa te tai, sunt 10 intr-un pachet iar la un pret de pana in 8 lei mi se par foarte avantajoase. 5. Crema cu castraveti de la LADY'S: este o crema perfecta pentru vara, este foarte hidratanta si nu incarca tenul. 6. Mostra GARNIER Sampon cu Aloe Vera: am folosit 2 mostre din acest timp de sampon si pot spune ca parului meu care este unul drept si moale nu i-a placut deloc, s-a ingrasat mult mai repede. Nu pot spune ca m-a atras ceva la acest sampon. 7. Mostra NIVEA Q10 Crema de fata: foarte buna, m-a convins doar folosind mostra si abia astept sa mi-o achizitionez. Hidrateaza tenul, dar il si matifiaza fiind o buna baza pentru fondul de ten.



1. NIVEA Crema de fata Pure & Natural: este o crema pe care o recomand, am folosit aceasta crema in principal primavara cand vremea se schimba brusc pentru ca stiam ca imi va oferi hidratarea suficienta atat pentru o zi mai friguroasa, cat si pentru una mai calduroasa. 2. Fond de ten KALLOS 30ml: eu am avut nuanta 02 care a fost putin cam inchisa fata de  nuanta tenului meu. M-as fi bucurat ca asta sa fie singurul inconvenient, insa a stat in colectia mea destul de mult timp pentru ca nu mi-a placut mirosul, i-am mai dat o sansa inainte sa il arunc, dar tot nu mi-a placut, asa ca a ajuns la cosul de gunoi. 3.ORIFLAME Face Primer - il aveam de mult timp si nu ma induram sa il termin pentru ca nu imi cumparasem altele, dar si pentru ca era destul de bun. Acoperea porii si ridurile f bine, iar fondul de ten rezista cu pana la 2 ore ma mult. Mi-a placut! 4. AVON Fond de ten calmant - Ivory: a fost fondul ten pe care l-am folosit toata iarna, mi-a hidtratat tenul, era usor de aplicat si il amestecam cu cel de la Oriflame, astfel imi ofereau si hidratare si acoperire. 5. ORIFLAME Fond de ten Studio Artist - Porcelain: un fond de ten cu acoperire medie spre mare, usor de aplicat(mai ales cu o pensula) si foarte bun. 6. ORIFLAME Corector cu ceai verde: sunt sigura ca multe dintre voi il cunoasteti. E acel corector care jumatate este verde, iar jumatate este portocaliu. E unul din produsele pe care cred ca o sa le recumpar la nesfarsit. De fiecare data inainte de a-mi aplia fondul de ten, indiferent care e acela, aplic partea portocalie a corectorului pe zona cearcanelor pentru a le estompa, iar partea verde o folosesc pentru a estompa roseata. E extrem de bun si il recomand. 7.ORIFLAME Concealer Absolute - Pink: cica este un anticearcan, dar eu sincer nu am observat nicio diferenta dupa aplicarea lui, este extrem de lichid si tot ce ramane pe ten sunt niste dare inestetice.


     Am reusit sa termin si 3 rujuri. Cand nu am mai reusit sa scot produsul din ambalajul lui, am scos ce mai ramasese in tub si l-am transferat in paletuta cu corectoare de la Oriflame, iar asa am obtinut o mini-paletuta cu rujuri, care intamplator sunt si printre preferatele mele, neirosind produsul.
    1. RIMMEL Moisture Renew Lipstick 150-Picadely Pink: un ruj roz perfect, pigmentat, cremos si foarte hidratant, rezista destul de bine pe buze(aproximativ 3 ore). 2. AVON - Crystaleized Coral:  a fost rujul meu preferat, dar din pacate nu a mai aparut in catalog. Este un corai sidefat, iar formula lui era cu menta pentru marirea buzelor, efectul lasat pe buze fiind unul minunat. 3. ORIFLAME Pure Colour - Vintage Nude: mi se pare culoarea perfecta de nude, are un pret avantajos, e hidratant, fara sclipici, singurul si marele defect este ca nu rezista mult pe buze. L-am recumparat si cred ca il voi recumpara ori de cate ori il voi termina. 4. FOREVER Balsam de buze cu Aloe si Jojoba: cel mai bun balsam de buze din lume, am incercat multe, dar niciunul nu hidrateaza ca acesta. Il recomand cu tot sufletul 5.Maybelline The Rocket Volum Express Mascara: un produs extrem de bun ca formula, rezistent, pigmentat, oferea lungire si volum genelor, mie mi-a displacut putin aplicatorul care era o marisor in comparatie cu ochiul meu, dar am trecut peste si am folosit mascara-ul pana la epuizare.


     Am facut curat si printre lacurile de unghii pe care le aveam in apartamentul de la Iasi si am realizat ca trebuie sa arunc cateva dintre ele. 1. AVON Colortrent Nail Top Coat - Gold Flecked: s-a uscat prea repede in sticluta, insa atunci cand il aplicam deasupra unui alt strat de lac, il facea sa reziste mai mult pe unghii 2. ORIFLAME Giordani Gold - Delicate Pink: o nuanta de roz pastel, dupa care imi pare rau ca s-a terminat 3.AVON Nailwear Pro - Perfectly Flesh 4. AVON Nailwear Pro - Pastel Pink 5. ORIFLAME Nail Colour Expert - Liliack Shim 6. FARMASI: din pacate s-a sters numarul culorii, dar a fost un auriu-bronz superb. 7. MISS SPORTY Quickdry - 328: alt lac de unghii dupa care "plang", o nuanta de indigo perfect. 8. MISS SPORTY Et voila french manicure 9. MISS SPORTY Sparkle Touch 10. ORKIDE Artist 05.
    

     Cam acestea au fost produsele, sper ca v-a placut postarea mea si sper sa reveniti la mine pe blog. Sa aveti o luna de vara cat mai insorita!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu