luni, 14 iulie 2014

Comanda AVON - Campania 9/2014


     Postarea de azi va fi cu produsele pe care le-am comandat de la AVON din catalogul 9. Luna aceasta sunt mai putine, dar cred ca am facut niste alegeri bune.


     Primul produs l-am avut pe comanda si este un Tratament pentru ochi din gama Anew Ultimate 7S. Este potrivit pentru o piele sensibila si pentru femeile de peste 45 de ani. Contine un elixir pentru noapte de 2,5 g care netezeste ridurile, reduce aspectul pungilor de sub ochi si rede elasticitatea pielii si o crema de zi si de noapte pentru fermitate si elasticitate. In aceasta campanie pretul acestui produs a fost de 29 de lei.




 




     Tot la un pret redus a fost si Samponul pentru volum din gama Advance Techniques. A fost 17,99 lei sticla de 700 ml. Nu il mai folosisem, dar am din aceeasi gama spray-ul pentru volum care chiar isi face treaba. L-am folosit deja si pot sa spun ca sunt foarte multumita de el. Nu ingrasa parul, il lasa foarte curat si reuseste sa dea volum parului meu care este natural drept si moale










    Lotiunea de corp cu extracte de magnolie roz si vitamina E (13.99) este extrem de hidratanta si are un parfum placut si discret care insa se mentine suficient timp pe piele. Am vrut sa incerc si Tratamentul anticelulitic Cellu-Break 5D (25.99) si pot spune ca se vad efectele. Miroase placut, iar dupa aplicare se simte o usoara senzatie de caldura pe zonele aplicate.


   




    Din pliantul pentru reprezentanti mi-am luat Fardul de pleoape mono True Colour ce va aparea in campania 10 (15,99), iar eu mi-am ales nuanta Soft Vanilla. Este un fard pigmentat, mat, foarte usor de aplicat, iar eu l-am folosit in special sub arcada si in coltul intern al ochiului. Vine insotit de un aplicator cu buretel.











     Fardul de pleaope cremos rezistent la transfer este una din noutatile acestui catalog. A fost 15,99 lei, iar eu mi-am luat nuanta Gold Gleam. M-am indragostit de acest fard!! E rezistent, e un auriu-sampanie superb ce se potriveste perfect cu vara. L-am purtat foarte des singur pe pleoapa, doar cu rimel, iar aceasta combinatie faceau ca ochii mei sa para mult mai mari. E clar unul din produsele pe care am sa le recumpar in alte nuante.






Tot nou in acest catalog este si Rujul Naughty or Nice care vine in 4 nuante si dupa cum puteti vedea nu am rezistat tentatiei de a nu mi le lua pe toate si foarte bine am facut. La pretul de doar 12,99 mi se par o investitie foarte buna dat fiind faptul ca ai doua rujuri in unul. Sunt cremoase, pigmentate si suficient de rezistente. Seamana foarte mult la textura cu cele de la Nyx. Mai jos va las swatch-uri cu fiecare.




Tot in catalogul 9 au fost la reducere si Creioanele retractabile pentru ochi Glimmerstik Brights (9,99), iar eu mi-am luat nuantele Magenta Max si Purple Punch. Sunt creioanele mele preferate pentru ca sunt pigmentate, moi si nu necesita ascutire.


Un alt produs la care sincer nu ma asteptam sa fie atat de bun este Mascara-ul Magic Lift in Black Magic. Formula este una lichida, rezistenta, nu incarca genele, iar periuta este cea mai buna periuta pe care am putut sa o gasesc la o mascara. Separa foarte bine genele, le curbeaza si ofera si alungire. E un produs ieftin, doar 10,99, dar EXTREM de bun si pe care am sa il recumpar cand voi ramane fara.


                                                                                                                                                          
Iar ultimele produse sunt 3 parfumuri: Apa de toaleta Dynamic Fresh pentru el (50ml-31,99), Apa de toaleta  Pure O2 pentru el (75ml-19,99) si Apa de parfum Little Pink Dress(50ml-29,99).

Acestea au fost produsele, iar pana data viitoare va las link cu catalogul campaniei 10.


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu